NARODZINY ŻYRAFY

    Nie wiem, czy pamiętasz jeszcze ten moment, gdy pierwszy raz szedłeś za rękę z mamą lub tatą do szkoły. Z jednej strony był to moment wielkiej radości, z drugiej ogromnego stresu. Co mnie spotka? Czy dam radę? W każdym ważnym momencie naszego życia towarzyszą nam różne emocje. Dziś, to w moim sercu mieszają się radość i lęk. Bardzo się cieszę, że zaczyna się w moim życiu nowa przygoda, ale też troszkę się boję tego, co przede mną.


NASZA PIERWSZA WSPÓLNA DROGA DO ŹŁOBKA 


Dlaczego zakątek żyrafy?

    Od jakiegoś czasu w moim sercu jest pragnienie dawania, dzielenia się moją wiedzą z innymi rodzicami, którzy,  tak jak ja, wybrali drogę porozumienia bez przemocy i rodzicielstwa opartego na zasadzie szacunku. W Zakątku Żyrafy znajdziecie treści związane z komunikacją bez przemocy (Nonviolent Communication; NVC), rodzicielstwem bliskości a także treści związane z tym, w jaki sposób stymulować rozwój dziecka od narodzin, a może nawet jeszcze wcześniej ;)

 

FOT. INSTAGRAM.COM/GIRAFFE/

Żyrafa Ania czyli kim jestem?

    Zawodowo jestem pedagogiem z dziesięcioletnim doświadczeniem oraz logopedą. Z uwagi na to, ze uwielbiam pracę z maluszkami zaczynam podnosić moje kwalifikacje w tym zakresie…Ale o tym w kolejnych wpisach J W mojej pracy najbardziej lubię pomagać w osiąganiu sukcesów dzieciom, które maja trudności i potrzebują dodatkowego wsparcia – terapii pedagogicznej. W pracy logopedy cieszy mnie każdy sukces moich małych klientów i każda nowa umiejętność, którą osiągają.

    Prywatnie jestem żoną holendra i mamą dwójki dzieci: prawie dwuletniego syna i 4,5 letniej córki. Cieszę się każdą chwilą spędzoną razem z moją rodziną i uwielbiam patrzeć na uśmiechy na twarzach męża i dzieci. Chwytam te momenty i one napędzają mnie do tworzenia tych bliskich więzi miedzy nami.

 

A zatem zaczynamy przygodę…

    Drogi czytelniku, cieszę się, że dotarłeś aż do końca mojego pierwszego wpisu J Jeśli chcesz rozpocząć ze mną wspólną przygodę na drodze rodzicielstwa napisz w komentarzu o czym chciałbyś kolejny wpis? Co dla Ciebie jest najistotniejsze w rodzicielstwie?

Comments

  1. Aniu, super! Bardzo potrzebuję właśnie takiego Twojego wsparcia - dzielenia się Twoją wiedzą i umiejętnościami! Coraz częściej czuję się jak błądząca we mgle w kwestii porozumienia z dzieciakami... Szczególnie jak pojawiają się konflikty między chlopakami...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesiu, bardzo Ci dziękuję za Twoje słowa <3 U nas tez zaczyna się ten etap, w którym nasze żyrafiątka zaczynają wchodzić w konflikty. Mam nadzieję, że kolejne wpisy będą dla Ciebie inspirujące :)

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

”Halo, halo, jest tam ktoś?”

Letnie przygody żyrafiątek czyli o komunikacji z dziećmi na wakacjach

O co chodzi z tą żyrafą?